Egy motoros naplója

A jelenlegi motor vagyis a blog címadója

2016. július 26. - Roll1983

2013/2014 telén sok tesztet olvastam túrásabb motorokról, valamint a hahu-t is többször túrtam a kelleténél. Ennek hatására egyre szűkült a kör és végül megtaláltam azt a motort, ami még sportos, de már nagyobb kényelmet nyújt, mint a korábbi. Volt néhány vetélytársa, mint pl. a képen látható FZ1S vagy TDM900, de végül ezek kihullottak a rostán. A kiválasztott motor továbbra is japán, továbbra is Honda csak a típusjelzés cserélődött CBR-ről VFR-re. Ezután már csak a Honda VFR 800 VTEC hirdetéseket nézegettem, majd április elején elmentem és megvettem egy 2002-es ABS-es példányt, amiben akkor 44e km volt.

img-20140406-00592.jpg

Ez a motor már 800 köbcentis, V4-es, változó szelepvezérlésű, hidraulikus a kuplungja valamint  az ABS-en kívül még kombinált féke is van, a hangja pedig gyönyörű. A hazaúton, ami kb. 300km volt már tudtam, hogy jól döntöttem, nem csak, hogy kényelmes, de nagyon jónak is bizonyult. Azóta már a harmadik közös szezonunkat rójuk és több, mint 64e km van benne. Ezzel már nagyobb túrák is vállalhatók, aminek a beszámolói hamarosan olvashatók lesznek itt a blogon.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr188916594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása