Az olasz túra után úgy döntöttem, hogy eladom Narancsot. Ennek legfőbb oka a 69 lóerő volt és a számomra megszokhatatlanul gyenge fékek, sajnos ezeken a DL-eken nem radiális a fék. Nem láttam értelmét, hogy elköltsek egy zsák pénzt a fék fejlesztésére, attól még a motorban nem lesz nagyobb a ménes. Kényelmesnek kényelmes volt, fogyasztása addig rendben volt, amíg nem akart az ember autópályán a megengedettnél egy picit nagyobb tempót menni, felette pedig 200 kilométerenként igényelte a benzinkutak látogatását, megmondom őszintén én ezt a hatótávot is egy picit kevésnek éreztem. Szóval néhány hónap és 5000 kilométer megtétele után meghirdettem a következő fotókkal.
Szerencsére tavaly Novemberben még volt pár napos hétvége és az egyik ilyen hétvégén jött Balázs és elvitte a motort, ami így most Érdre került. Azóta jó sokáig böngésztem a hazai és külföldi hirdetési oldalakat és már az utódja a garázsban pihen. Színe hasonló, kategóriáját tekintve megegyezik, viszont harapósak a fékek rajta és nagyobb ménes járt hozzá.