Egy motoros naplója

Pajkaszegen jártunk

2017. július 22. - Roll1983

Gondolom sokatoknak ismerős a helyszín "A mi kis falunk" sorozatból. Tecát hiába kerestük nem volt ott. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr9412681135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bilbo64 2018.09.03. 12:44:59

Én is (Mi is a feleségemmel) jártunk ott tavasszal. El is dőltem a motorral rögtön. Egy Panom van, a súlya ismert, a murvára, apró, törmelékes talajra nem számítottam. Lábam leraktam és azzal a mozdulattal ki is csúszott alólam, szépen lementem pamutba. A motornak nem lett semmi baja. A poén: kérdezte egy helyi erő, hogy mit csinálok, erre a nejem rávágta "pihenteti a lovakat, nem látod b*meg!" :-)

Roll1983 2018.09.03. 12:51:00

A feleséged kihozta a legtöbbet a szituációból. :D
süti beállítások módosítása