Egy motoros naplója

Az újabb garázslakó

2019. augusztus 20. - Roll1983

Lassan már én sem tudom számon tartani, hogy hány motor volt a nevemen, de úgy döntöttem, hogy a Tiger is megy a háztól. Ennek több oka volt, egyik, hogy el kellett volna költeni egy szemmel jól látható összeget olyan dolgokra, mint oldaldobozok vagy gyári kipufogó, de a futóművet is okosíthattam volna, hogy tetszen, de ehhez nem fűlött a fogam és továbbra se barátkoztam meg az idegbeteg gázreakciójával sem, de asszony szerint a hátra való felmászás se volt egyszerű, mert nagyon fel volt húzva a hátulja az égbe. Szóval meghirdettem a motort és vártam 2-3 hetet, de nem igazán tolongtak a készpénzes vevők, hogy nagyon vinni akarnák az angol masinát. Azóta is nézegetem a Triumph-okat a hahun, de nincs nagy mozgás. Így megnéztem egy már tavalyról ismert kereskedés hirdetéseit, ahol nem mellesleg szimpatikus kereskedők vannak és épp volt náluk egy néhány hónapja beragadt túraenduró, amivel meg tudtam barátkozni az első pillanattól kezdve. A motor magyarországi, vezetett szervizkönyves, három gyári dobozos, bukócsöves, komfortüléses, új gumik voltak rajta és számomra szimpatikus gyártó terméke, igen nem más, mint egy Honda. Szóval elküldtem a Triumph hirdetését és a srácok nem ellenkeztek miatta így mikor ráértem legurultam hozzájuk, hogy megnézzük és kipróbáljuk egymás motorjait végül mondtak egy számomra is elfogadható árat, szerencsére nem jöttem ki én se rosszul a dologból, majd egyet aludtam rá és másnap lezajlott a csere.

Így most a garázsban egy 2007es Honda Varadero 1000 SD02 ABS van és véletlenül a színe is passzol a blog címéhez. Már túl vagyunk a szokásos olaj és szűrő cserén, ezen felül kapott új markolatokat, láncszettet és hátsó kerékcsapágyat és már összebarátkoztunk egy 3 napos osztrák túrán. A Honda váltója fényéveket ver a Triumph váltójára, nem kell halálba forgatni, hogy szépen váltson, de a v2-es blokk erős visszalépés a sor3-as után, az szélesebb tartományban adta elő a tűzijátékot ennek ellenére egyelőre élvezem az új szerzeményt. Hogy meddig? Majd meglátjuk! :) Továbbra is izgatja a fantáziám egy KTM Adventure, Ducati Multistrada 1200, de az új CRF1000 is birtoklási vágyat ébreszt bennem, csak ne lenne olyan drága. De, addig még eldöntöm mi lesz a következő vele fogom szelni az utakat:

img_1787.JPG

Már néhány kanyarfotón is túl vagyunk, mert épp erre jártak a srácok a mellettünk lévő szerpentinen.

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr6715012886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása