Egy motoros naplója

Szerpentin a közelben 8. - Rohonc - Léka

2017. június 17. - Roll1983

Jó rég nem született újabb blogbejegyzés, de most ismét találtam egy közelben lévő kanyargós utat, amit érdemes megnézni. A mostani célpont Ausztriában található, Tatabányától mindössze 176 km-re, tehát tényleg a közelben van, ráadásul kanyarog is az 56-os út Rohonc és Léka között.

Így néz ki a "játszótér" vonalvezetése:

rohonc-leka.png

Nekem is felkerült a bakancslistámra, ugyanis még én sem jártam erre. Igazán ütős onboard videót sem találtam, de az alábbi videón azért látszik, hogy jó minőségű az aszfalt és élvezhetően kanyarog.

 

 Korábbi cikkek a témában:

- Szerpentin a közelben 1. - Szlovákia 577
Szerpentin a közelben 2. - Szlovákia - Vénasszony hágó
Szerpentin a közelben 3. - Csesznek környéke
Szerpentin a közelben 4. - Tát - Héreg "Ring"
- Szerpentin a közelben 5. - Lepence
Szerpentin a "közelben" 6. - Szlovákia 584 (Mattyasóc - Bölényfalu)
- Szerpentin a közelben 7. - Mátra

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr1012602913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.05.11. 20:20:51

Hétvégén voltam arrafelé. Jó kis útvonal. Köszi a tippet! :)

Roll1983 2018.05.11. 20:27:00

@Forrás Dániel: Látom írtál is róla a blogodban. :)

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.05.14. 12:42:21

@Roll1983: Igen! Néhány túratippet még elmentettem tőled. Majd megírom milyenek voltak! ;)
süti beállítások módosítása