Egy motoros naplója

A kezdetek

2016. július 26. - Roll1983

Ugorjunk kicsit vissza az időben, az első nagymotoromat 2013-ban vettem, addigra az "A" korlátlan jogosítványom, amit épp államvizsga előtt csináltam meg a szüleim legnagyobb örömére, már 6 éve porosodott a pénztárcámban, de sajnos mindig volt valami fontosabb cél, ami miatt tolódott a motorvásárlás.

De 2013 márciusában minden úgy alakult, hogy meg tudtam venni életem első nagymotorját, ami egy Honda CBR 600FS Rossi Replica lett (2001-es, 600 ccm, 110 lóerő, 44e km, Akrapovic kipufogó). Alapból az FS szóba se jött, sima F-et nézegettem és szívlámpás gixereket. Mindig is sportmotort kívánt a szemem, de ezt később már bántam. Az első pár hét az ismerkedéssel telt, akkor még óvatosabban húzogattam a gázt rajta, azt kell mondjam, hogy robogó után meglepően ment. Simán vállalható első motornak, minden a vezetőn és az ő jobb kezén múlik.

cbr600fs.jpg

A szezont végig motoroztuk vele barátnőmmel, 7000 km került bele, de nagyobb túrákat nem vállaltunk. Egyre inkább éreztük, hogy túrázni kényelmetlen, így ősszel úgy döntöttünk, hogy mennie kell és a következő szezonra valami kényelmesebb motorral folytatjuk a csavargást. Amilyen sokat vártam rá, olyan hamar elváltak az útjaink. Arra jó volt, hogy a képzeletbeli bakancslistámon tehettem egy pipát a sportmotor szó mellé. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pirosmotor.blog.hu/api/trackback/id/tr238914830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása